صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ایده من صخا علاج تمام دردهای یک روستاست

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ق.ظ

لذت بردن از زیبایی، ماهیت احساسی خاص، ملایم و سرمست کننده ای دارد.(زیگموند فروید)

مجموعه صخا که در زمینه فرهنگی و ورزشی سی سال است فعالیت و فداکاری دارد برای اولین بار در زمینه کوهنوردی و توسعه گردشگری و اشتغالزائی با جذب و جلب عاشقان طبیعت قدمهای محکمی برداشته است در زمینه خیریه و قرض الحسنه هم شاهکار کرده است 

و بسیاری از این قبیل که در مقالات گوناگون من به سمع و نظرتان رسیده است پس این ایده ارزشمند لایق و شایسته بهترین توجهات و عنایات از سوی بهترین بندگان شایسته خداست تا تقویت و پرنور بشود و اندک سختیها در ارائه خدمات هم برطرف گردد  

سختیهائی که بخاطر معوقات و دیرکردها طبیعی می باشد اما با اندکی توجه و حمایت حداقل یکی از دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب پروردگار برطرف می شوند و این توقع و انتظار بالائی نیست آنهم از طرف یک انسان عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری آنهم از طرف سرپرست عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار و سحرخیز و کوهنورد صخا پس حواسمان به این یار مهربان بیشتر باشد 

تا کسی یک عاشق را در اوج عشق و عاشقی نسبت به پروردگار بخاطر و تحت تاثیر معوقات و ضدهمکاریها و یا عدم همکاریها متهم نکند 

بعنوان نمونه خدمات صخا به کسانی ارائه می شود که بااینکه ضعیف هستند و دچار آسیبهائی از قبیل خشکسالی و سرمازدگی اما حاظر نیستند پولی به جز قرض الحسنه به خانه خودشان ببرند شاید تحت تاثیر مشکلاتشان دیرو زود بشود و پرداخت و برگشت وامها دیر بشود و سرموقع نتوانند بپردازند اما روستای ما تا به حال و در این سی سال حتی یک نفر نبوده که پول صخا را نپردازد شاید و حتما هم دیر شده است حتی دو سه سال اما جبران کرده اند و برگشت داده اند چون اعتقاد دارند باید بدیگران هم برسد خدمات صخا به چنین نازنینانی ارائه می شود 

من هم تلاش می کنم با جذب و جلب توانمندان خیالشان را راحت کنم و دست و بالشان را بازتر بگردانم و وامهای بیشتر و بهتری در اختیارشان بگذارم که توان و قدرت اشتغالشان بالا برود درآمدشان بیشتر بشود شغلهای جدیدی را در این روستا شاهد باشیم 

لذت بردن از زیبایی، ماهیت احساسی خاص، ملایم و سرمست کننده ای دارد.(زیگموند فروید)

و از همه مهمتر این ایده صخا الگوی همه روستاها بشود و بندگان توانای خداوند بیشتر و بهتر تحریک بشوند و از یک خانواده فداکار و یک مجموعه انساندوستانه مثل صخا حمایت کنند همکاری داشته باشند عنایت فرمایند  

من خوشحالم که در این راه شبانه روز و بی نهایت کوشش کردم یاری کردن خداوند بهترین عبادت است و چه فعالیت و فداکاری بهتر و بیشتر و باارزش تر و پراز ثوابتر زقرض الحسنه من خانه خدا را می بینم که بدور من می گردد و طواف می کند این صحبت را دوست عزیزم ابوالقاسم محمدی از عارفان شایسته ابرسجی بارها و بارها در وصف من گفته اند  چون می گوید کسی که منت و خفت می کشد تا با جذب و جلب توانمندان دیگران را خوشحال کند خانه خدا زیارتش می کند طوافش می کندپس من افتخار می کنم به صخا و هرگونه منت و خفت و رنج و آزاری که در این راه به همراه خانواده و دوستان عزیزم متحمل می شویم من عاشق خدائی هستم که توفیق این زحمت و کار پر از دردسر را به من داده است تا ذخیره قبر و قیامت همگی ما بشود  

چون نفس پرطمع ما چنین زحمت و دردسری را می خواهد تا پاک و خالص بشود و در قبر با خیال راحت به خواب ابدی برویم خانواده من با این درد سر بزرگ تربیت می شوند سرشان در اوج نوجوانی به سنگ می خورد و عاشق خدمتگزاری به مردم می شوند هوا و هوسهای زود گذر دنیا خیلی زود از فکر و خیالشان بیرون می رود و من از این بابت خوشحالم 

خانواده و دوستان و اقوام من مجبورند بخاطر صخا هم که شده اهل و عاشق فرهنگ و ورزش مخصوصا پذیرائی و راهنمائی از عاشقان طبیعت بشوند  و این توفیق اجباری یک نعمت بزرگ از طرف پروردگار است یک هدیه ارزشمند و گرانبهاست و من در این ساعات سحرگاهان در صخا سجده شکر می کنم و این مکان مقدس را می بوسم درو دیوارش را بوسه باران می کنم و خداوند شاهد این عشق بازی من است تا خیر و برکت زیاد شود و خدمات راحت و آسان ارائه کنم و چه کسی بهتر از خداست که بهترین است در همه زمینه ها و من بعد از اینهمه زحمت و منت و خفت و خستگیها از خداوند خیر و بهره اش را می خواهم تا مزد بی خوابیهای من خیر و برکت هرچه بیشتر صخا بشود  و همه خوبان عالم همه انساندوستان دنیا مخصوصا تک تک ابرسجیان این زحمتها را شاهد باشند و خوشحال بشوند  چون فعالیت و فداکاری در این شکل زیبا هرکسی را خوشحال و خرسند می کند همه را سرخوش و سرمست می گرداند به جز دلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و هوسبازان را آنها هم که حالشان معلوم است و خداوند بیزار از آنهاست   

 از انسان متمدن می خواهیم که هر جا در طبیعت با زیبایی روبرو می شود، به آن احترام بگذارد و تا آنجا که دستانش توانایی کار داشته باشند، آن را در آفرینش اشیاء به کار گیرد.(فروید)

Image result for ‫یک کار سرمست کننده‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی